Cap de setmana de presentacions al Club Natació Terrassa. Dissabte passat es va donar el tret de sortida a la temporada 2017-2018 de la secció de natació. El club egarenc va presentar oficialment, com ja és tradició, els 300 membres que nodreixen una de les disciplines més importants de la institució.
Va tenir lloc al matí, en una jornada amb diverses activitats que va comptar amb la presència del regidor d'Esports de l'Ajuntament de Terrassa, Dani Nart. Els components dels equips prebenjamí, benjamí, aleví, infantil, júnior, absolut, natació adaptada, màster i aigües obertes, un total de 300, van desfilar per la piscina de 50 metres, just abans de fer-se la foto oficial d'equip de la temporada.
Primera foto feta, tocava fer-ne una altra. Tots plegats van posar de nou per a la foto de família de la secció. L'acte va concloure amb un refrigeri.
El CN Terrassa presenta oficialment els 300 membres de la secció insígnia del club
Tots ells van desfilar per la piscina de 50 metres abans de fer-se la de família
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’octubre de 2017 a les 15:25
Actualitzat el 24 d’octubre de 2017 a les 15:29
Et pot interessar
-
Societat Puc aparcar gratis a la zona blava de Terrassa aquest estiu?
-
Societat Comencen les obres de la nova residència i centre de dia per a gent gran a Terrassa
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos