
El Club Natació Terrassa va obtenir deu podis en el IV Trofeu de Karate de Santa Perpètua que va celebrar-se dissabte passat al poliesportiu municipal de la localitat vallesana. La delegació local va estar integrada per divuit karateques.
Carla Páez va sobresortir en imposar-se en kumite juvenil femení menys de 50 quilos i en finalitzar segona en kata juvenil femení fins a cinturó taronja. El Natació va assolir dues segones places més de la mà d’Adrià Garcia en kata aleví mixt fins a cinturó taronja i d’Iván Lopera en kata juvenil masculí fins a cinturó taronja.
Així mateix, Carla Trujillo va ser tercera en kata juvenil femení fins a cinturó taronja, mentre la seva companya Alexandra Klimkina va ser tercera en kata juvenil femení fins a cinturó verd i blau. Per la seva banda, Víctor Galán va finalitzar en tercer lloc en kumite cadet masculí menys de 65 quilos, a l’igual que Anastasiya Symonenko en kata sènior femení fins a cinturó taronja, que Desirée Trujillo en kumite sènior femení open i que Pedro Fernández en kata sènior masculí fins a cinturó taronja.