El Terrassa FC tanca la pretemporada amb una nova victòria. Aquest dissabte al vespre, l'equip de Toni Rodríguez ha golejat per 3 a 0 el Ripollet, equip del grup 1 de Primera Catalana. Ha estat el darrer amistós de l'equip egarenc, que començarà la lliga el diumenge 21 d'agost contra el CF Montañesa.
En un partit dominat pel Terrassa sense problemes, els gols egarencs van arribar mitjançant Raíllo, Joan Grasa (de penal) i Enric Vega. El Ripollet gairebé no va apropar-se a la porteria egarenca en el que ha estat el partit amistós de pretemporada més plàcid per als vermells.
Acord de preus
El proper partit del Terrassa FC ja serà oficial, de la primera jornada de la lliga de Tercera Divisió. El conjunt de Toni Rodríguez visitarà el camp del CF Montañesa a Nou Barris. Serà el proper diumenge 21 d'agost a les vuit del vespre.
Les directives del Terrassa FC i del CF Montañesa han acordat establir una reducció de preus per als socis dels dos equips. Així, el proper diumenge a Barcelona, els socis del Terrassa tindran l'entrada a només cinc euros. Al seu torn, els socis de l'equip barceloní accediran a l'Olímpic pel mateix preu al partit de la segona volta.
El Terrassa FC tanca la pretemporada amb una golejada contra el Ripollet
La setmana vinent l'equip terrassenc començarà la lliga al camp del CF Montañesa, on els socis del Terrassa podran accedir per només cinc euros
Publicat el 14 d’agost de 2016 a les 17:51
Actualitzat el 15 d’agost de 2016 a les 06:36
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
