El diumenge 14 d'octubre tens una cita amb el Coll d'Estenalles on se celebrarà la segona marxa cicloturista Volta Estenalles, una marxa no competitiva per les carreteres que envolten Estenalles.
L'inici i final de la prova serà a Terrassa i els seus participants poden escollir entre el recorregut llarg (de 137 km i 2.360 m de desnivell positiu) i el curt (amb 87 km i 1.710 m de desnivell positiu).
Si la bicicleta i la muntanya són els teus "hobbies" preferits, no dubtis en apuntar-te a aquest repte. Les inscripcions ja es poden fer a la seva pàgina web.
Ja et pots apuntar a la segona edició de la Volta Estenalles
Se celebrarà el pròxim 14 d'octubre
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de setembre de 2018 a les 13:23
Et pot interessar
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya