La gimnasta terrassenca, Claudia Villalba, primera als campionats de Catalunya

Es van celebrar a Manresa

Publicat el 27 de març de 2018 a les 11:32
La gimnàstica del Club Gimnàstic Terrassa, Claudia Villalba, ha aconseguit la primera posició en el nivell 9 Júnior de la segona fase dels campionats de Catalunya de Via Olímpica, celebrats a Manresa. 

Villalba va pujar al podi en primera posició, consolidant una trajectòria ascendent que la porta al tram decisiu de la temporada en un punt òptim de prepraració. En el mateix nivell, la seva companya Clara Navarro ha finalitzat en 6a posició, amb una molt bona actuació.

Altres resultats destacats del cap de setmana han estat la segona posició de Lucia López en nivell 3, la 4a de Laura Garcia en nivell 1, i la tercera posició per equips en nivell 3 amb Alma Freixes, Irene Ambrosio i Noa González. Després d'una breu pausa per setmana santa, la temporada es reprendrà per entrar en la seva fase màxima intensitat amb fases finals de Catalunya i campionats d'Espanya.