La JE Terrassa guanya però es queda sense fase d'ascens

Societat

A Primera, victòries del Natació i de la JET B

Publicat el 12 de febrer de 2013 a les 08:45
La Joventut Esportiva Terrassa ha finalitzat la primera fase de la lliga de Copa Catalunya femenina en sisena posició. La victòria a la pista del GEiEG per 53 a 58 no ha estat prou per a les de Pere Sancerni. Els resultats dels altres equips, pels quals passaven les opcions de la JET de disputar la fase d'ascens, no han acompanyat. L'equip egarenc, que ha anat de menys a més durant la temporada, haurà de lluitar per la permanència.

A Primera Catalana femenina, el CN Terrassa va aconseguir un nou triomf. L'equip egarenc es va imposarper 57 a 68 a la pista del Cerdanyola B, en un matx jugat aquest dilluns al vespre. El Natació és segon a la taula, empatat amb al Collblanc-Torrassa i a dues victòries del líder, el Valls.

Per la seva banda, el filial de la JE Terrassa va sumar una victòria d emèrit contra el Barça CBS, després d'una pròrroga (61-59).
Escull La Torre del Palau com la teva font preferida de Google