Els dies 8 i 9 d’octubre va tenir lloc a les instal·lacions del Pla del Bon Aire un nou intercanvi entre les Escoles de Hockey del Club Egara i del Real Club Jolaseta, de Bilbao. Concretament els seus equips infantils van jugar diversos partits entre ells.
A més els jugadors de Jolaseta van allotjar-se a casa dels jugadors de l'Egara. Aquesta experiència forma part d'una relació institucional estable entre les dues escoles, amb intercanvis que regularment realitzen equips de les diferents categories formatives dels dos clubs.
Una vegada més, l'edició del cap de setmana passat va mostrar els valors d'esport i en concret de l'hoquei: una sana competitivitat, que inclou també la cooperació i que alhora incentiva relacions de respecte i amistat entre nois que, sent de diferents clubs, comparteixen la mateixa passió per l'estic.
Nova jornada d'intercanvi entre les escoles de l'Egara i el Jolaseta
Societat
Els clubs terrassenc i basc mantenen una relació institucional estable que possibilita els intercanvis regulars
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’octubre de 2016 a
les 15:22
Actualitzat el
14 d’octubre de 2016 a les
15:26
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
