Els gegants i l'ofrena a la Verge Assumpta, protagonistes a Ullastrell

L'espectacle d'aquesta nit del Mag Manu ha estat substituït pel Mag Charlie a causa d'una lesió del seu principal actor

Publicat el 15 d’agost de 2012 a les 15:27
Els Laietans han acompanyat la cercavila del Bacus i la Serralavella Foto: Lluïsa Tarrida

El segon dia de la Festa Major d'Ullastrell s'ha iniciat ben d'hora, quan Els Laietans han tocat matines pels carrers del municipi, encara ressacosos després de la nit i matinada anterior de gresca. El matí ha tingut dos grans protagonistes: els gegants i l'ofrena floral a la Verge Assumpta. Un xic abans de les dotze, des de l'Ajuntament es plantaven els dos homenots de la localitat, el Bacus i la Serralavella, acompanyats per desenes de persones que portaven rams de flors.

La cercavila ha transcorregut amb normalitat al so de la gralla dels mateixos Laietans fins arribar a l'església. Allà s'ha realitzat l'ofrena floral i s'ha celebrat una missa en honor a la Verge Assumpta. Una missa en què s'ha recordat que la Festa Major "pot ser una oportunitat per Ullastrell i la seva gent de créixer en comunitat, en l'amistat". Posteriorment, s'ha fet la processó fins al Turó del Rector on s'ha cantat el "Virolai". I després, els gegants s'han tornat a calçar per fer la cercavila de retorn a l'Ajuntament.

Aquesta tarda estarà marcada per la festa de l'escuma, el Concurs de Tastavins i els Xarrucaires però també pel concert del grup Trikitown i de Meatandgreed i Darkbeat. Segons ha informat a La Torre l'Ajuntament d'Ullastrell, l'espectacle que anava a càrrec del Mag Manu s'ha hagut de suspendre per lesió de l'actor però al seu lloc l'ocuparà el Mag Charlie.