Jordi Sansó, a l'Internacional d'Holanda Junior de golf

Publicat el 19 de juliol de 2013 a les 09:14
El jugador matadeperenc Jordi Sansó Foto: A.M

Set jugadors catalans, quatre noies i tres nois, entre els que figura el matadeperenc Jordi Sansó, formen part de la delegació espanyola que disputa, des d'aquest dimecres 17 i fins al proper dissabte, 20, l'Internacional d'Holanda Junior, al Club de Golf Toxandria, als afores d'Amsterdam.

L'equip espanyol, format per sis noies i tres nois, parlarà majorment català. Del grup de sis noies, destaca la presència d'Andrea Jonama, que ja va estar a punt de vèncer la competició l'any passat i que torna aquest any. L'acompanyen Paz Marfà, Sònia Sánchez i Eva Domingo, al costat de la càntabra Harang Lee i l'asturiana, Ana Sanjuán. En l'apartat masculí, ple de jugadors catalans, hi ha el mencionat Jordi Sansó, però també Adrià Arnaus i Lucas Vacarisas, que buscaran la victòria per primera vegada en un torneig on no s'han prodigat la participació masculina espanyola.

Al torneig, hi ha delegacions d’Escòcia, Alemanya, Anglaterra, Itàlia, Canadà, Bèlgica, Noruega, Turquia , República Txeca, Portugal, Àustria, França, Xina i, per descomptat, Holanda. La competició, en ambdós casos, es disputa sota la modalitat stroke play , establint-se un tall al final de la tercera jornada que superaran el 50 per cent més empatats de tots els participants.