Aquest dimecres 2 de setembre es va constituir el comitè local de Junts Pel Sí d'Ullastrell que engloba les llistes conjuntes de CDC i ERC i altres partits i associacions d'àmbit nacional. Al municipi, el comitè local està integrat per Joan Ballbè (alcalde d'Ullastrell ), Jaume Puig (president d'ERC), Lourdes Sirisi (regidora d'ERC ), Miquel Puig (regidor de CDC), Clara Monés (CDC) i Magda Rodó (presidenta de CDC). Amb col·laboració de Pere Palet i Josep Carreras (ANC/Ullastrell Per la Independència).
El primer acte que realitzarà Junts Pel Sí a Ullastrell serà el proper dissabte 5 de setembre amb una paradeta informativa al Casal Cultural per repartir el material de precampanya, donar el màxim d'informació als vilatans i on els veïns podran fer-se Candidats de la coalició Junts Pel Sí (en paper i online). Serà de dos quarts de nou del vespre fins a dos quarts d'onze de la nit.
Més endavant s'aniran anunciant nous actes i accions del comitè, entre les quals la posada en marxa dels perfils a diverses xarxes socials i correu electrònic. La voluntat de Junts Pel Sí Ullastrell és intentar "mobilitzar el màxim els vots per al Sí i poder resoldre dubtes a tots aquells vilatans que en tinguin per aconseguir la màxima participació possible i obtenir una clara victòria a favor de la Independència de Catalunya".
Junts pel Sí comença a caminar a Ullastrell
Societat
ERC i CDC uneixen forces al municipi per "mobilitzar el màxim els vots per al Sí i resoldre dubtes" | El primer acte tindrà lloc aquest dissabte
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
04 de setembre de 2015 a
les 09:19
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
