L'Ajuntament de Castellbisbal ha expressat aquest dimecres la seva "sorpresa" davant l'anunci del Ministeri de Foment de reprendre les obres de construcció de l'enllaç entre l'A-2 i l'AP-7 aquest mateix estiu.
El consistori vallesà afirma que l'anunci "no s'ha fet arribar de manera oficial als municipis afectats" i afirma que han rebut la notícia pels mitjans de comunicació. Així mateix, l'ens demana al Govern estatal que s'expliqui i que "faci públic un calendari clar i detallat de l'execució de les obres, garantint que els treballs no es tornaran a aturar fins a la seva finalització".
De totes maneres, i en cas de confirmar-se l'anunci del Ministeri, l'Ajuntament de Castellbisbal ha volgut deixar clara la seva "preocupació" perquè el que es constata és un "nou endarreriment en la finalització de les obres, que no acabaran el 2018, com es va comprometre públicament el Ministeri, sinó el 2019".
La represa de les obres a l'enllaç de l'AP-7 i l'A-2 sorprèn a Castellbisbal
L'Ajuntament vallesà constata que el Ministeri de Foment no ha comunicat oficialment cap novetat, i lamenten que la informació deixa veure un altre any de retard en les obres
Ara a portada
Publicat el 11 de maig de 2017 a les 07:48
Et pot interessar
-
Municipis El Parlament aprova que els autocars tinguin el mateix descompte que els cotxes a la C-16
-
Municipis Les cues quilomètriques per un camió bolcat a la C-55 obliguen a aixecar les barreres de la C-16
-
Municipis Oberta al trànsit la C-58 a Vacarisses
-
Municipis Retards de més d'una hora a la línia de Rodalies de Manresa per una avaria a l'estació de Vacarisses