El ple de setembre de l'Ajuntament de Vacarisses va aprovar per unanimitat presentar recurs d'apel·lació contra la sentència del contenciós administratiu amb Fomento de Construcciones y Contratas (FCC), l'empresa adjudicatària de les obres d'urbanització de Torreblanca II. Un cop finalitzades, a principis de 2014, FCC va reclamar més de 2 milions i mig d'euros, al·legant desviació d'execucions de l'obra i sobrecosts causats per l'increment del termini.
Fa uns dies, l'Ajuntament de Vacarisses va rebre la notificació de la sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, que el condemna a abonar la quantitat de 543.313 euros. Després de rebre el suport de tots els grups del consistori, l'alcalde de Vacarisses, Antoni Masana, va expressar: "Agraeixo que anem tots a l'una perquè ara toca defensar els interessos dels veïns i les veïnes".
L'Ajuntament de Vacarisses recorrerà la sentència per les obres de Torreblanca II
El jutjat de primera instància del contenciós administratiu amb FCC demana més de 543.000 euros per sobrecosts a les obres de la urbanització vacarissenca
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’octubre de 2016 a les 12:14
Actualitzat el 04 d’octubre de 2016 a les 12:24
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants