El grup municipal d'Unió Independent per Vacarisses ha presentat una moció per al proper ple de la població per tornar a posar en marxa la ràdio municipal de Vacarisses, Vacarisses Ràdio, que va engegar les emissions la diada de Sant Jordi del 2013 i que el govern municipal va interrompre fa gairebé dos anys per "reestructurar-ne la graella i el funcionament intern".
Els independents afirmen que la ràdio, dins de les possibilitats i els recursos, tenia una graella diversa i, tot i les deficiències, amb un "resultat global força acceptable". El grup entén que la ràdio és "una eina per donar informació local a la població en tots els àmbits, com ara espais destinats a donar veu a les entitats i associacions, programes de molt variats gèneres musicals, culturals, d'oci o educatius, amb l'objectiu de treballar per oferir una programació variada i participativa".
UIPV considera, en la moció, que "ja ha passat un període de temps raonable com per ja tenir reestructurada la graella i poder assolir els objectius de l'emissora, per tal de posar-la en funcionament amb èxit". També diuen que "ja disposa d'un local i del material necessari", i que ha d'estar al servei del poble.
Per tot plegat, la moció que presenten demana que es posi en marxa de manera "imminent" l'emissora, a més de dotar-la d'una partida pressupostària "suficient" en el pressupost municipal del 2017.
Reclamen que es torni a posar en marxa Vacarisses Ràdio
UIPV considera que l'emissora, estrenada el 2013 i clausurada provisionalment el 2015, ha de ser una eina per donar informació local a la població
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2017 a les 13:07
Actualitzat el 20 de febrer de 2017 a les 13:19
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants