El mes de juliol, i concretament les nits dels dijous, són sinònims de concert a Matadepera. Un any més, i ja en van disset, arrenca una nova edició del cicle de música jove "Quan Cau La Nit", que organitzen Decibel Produccions i el Punt Jove de Matadepera, en col·laboració amb l'Agrupament Escolta i Guia Abat Escarré.
Precisament la plaça de l'Antic Escorxador, la seu del cau, és l'epicentre dels concerts d'estiu, que tenen lloc tots els dijous de juliol a les 11 de la nit.
L'estrena del cicle serà aquest dijous amb el grup Caseta, d'arrels mataperenques i terrassenques i format per Jan Buxeda (veu, guitarres i teclat), Kiku Llobet (baix), Josep Duran (guitarra i veus), Xavi Garcia (bateria i veus) i Pol Codina (teclat).
Aquesta formació és el resultat d'una cerca, per part dels seus membres, d'alguna cosa nova. No fan pop comercial, ni indie-rock, més aviat sembla una fusió de chill-out i rock experimental. Ells autoetiqueten el seu estil com a 'pop atmosfèric'. Les influències del grup van des dels Daughter, Bon Iver, Radiohead o Sigur Ros fins als compatriotes Inspira, Mishima o Pau Vallvé.
Els terrassencs Pantaleó seran els protagonistes del dijous 13; el grup tarragoní de folk feminista Roba Estesa seran a Matadepera el dijous 20, i Pau Vallvé tancarà el cicle el dijous 27.
Torna el cicle de concerts «Quan cau la nit» de Matadepera
Societat
Caseta, Pantaleó, Roba Estesa i Pau Vallvé passaran els dijous de juliol per Matadepera
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
05 de juliol de 2017 a
les 16:53
Actualitzat el
05 de juliol de 2017 a les
17:02
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
