L'Associació de Veïns de Ca n'Anglada ha penjat a Youtube el vídeo sobre l'assemblea que va tenir lloc el passat 16 de desembre. L'entitat vol sortir així al pas de les crítiques que ha rebut quan va manifestar que havia estat subjecte de "boicot" per part de representants polítics de l'equip de govern municipal de l'Ajuntament de Terrassa.
Segons l'AV es tracta de persones que realitzen la seva activitat de representació dels partits en el consell de Districte 2, i d'altres, en el barri de Ca n'Anglada. I aprofiten les imatges captades en el vídeo per assenyar-los tot indicant de quin partit són i quins càrrecs tenen.
L'AV Ca n'Anglada veu un boicot del govern local a l'assemblea
L'associació mostra en un vídeo el que va passar a la darrera reunió i carrega durament contra el paper que van jugar representants polítics de l'equip de govern en la darrera trobada veïnal
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de febrer de 2015 a les 15:29
Actualitzat el 11 de febrer de 2015 a les 13:28
Et pot interessar
-
Política Enfrontaments al Ball de Plaça entre l'alcalde de Terrassa i Vox
-
Política Terrassa: Ballart entoma un govern en minoria enmig de discrepàncies i dimissions
-
Política Així queda el nou cartipàs de Terrassa, després de la sortida de Balcells
-
Política Dimiteix Maise Balcells, la primera tinent d’alcaldia de Terrassa
-
Política Matadepera convertirà el camp de golf en un parc públic
-
Política El Vapor Ros ja és de titularitat municipal