Terrassa trasllada l'oficina d'atenció ciutadana de Territori

Segons el consistori, l’objectiu d’aquesta modificació és el de facilitar els tràmits municipals dels diversos serveis vinculats amb aquestes dues àrees

La nova oficina de Territori i de Transició Ecològica a Terrassa, en marxa
La nova oficina de Territori i de Transició Ecològica a Terrassa, en marxa | Ajuntament de Terrassa
Redacció
09 d'octubre de 2024, 11:05

Canvis a l'Ajuntament de Terrassa. L’Oficina d’atenció ciutadana de les àrees de Territori i de Transició Ecològica, situada al carrer del Pantà 20, s’ha traslladat. Això sí dins el mateix edifici: de la segona planta, al vestíbul d’entrada. Segons el consistori, l’objectiu d’aquesta modificació és el d’apropar aquest servei a la ciutadania, per informar, assessorar i facilitar els tràmits municipals dels diversos serveis vinculats amb aquestes dues àrees.

L’oficina funcionarà amb un equip de tres persones, en horari de 8 h a 15 h, i de dilluns a divendres. Els tràmits que es poden fer, físicament, en aquest punt d’informació són: presentació d’instàncies i documentació al Registre General de l’Ajuntament Gestió de diferents qüestions relacionades amb els animals de companyia com ara altes i baixes del registre, canvi de propietari o la comunicació de pèrdua.

També s'hi podran fer certificats urbanístics. Des de les comunicacions prèvies d’obres a les de primera ocupació, passant per les de reforma o adequació de locals, de serveis i instal·lacions, etc. A més a més, es podran pagaments de taxes diverses: urbanístiques, de gestió de residus, de tinença d’animals domèstics, etc. Gestió de bonificacions i ajuts socials a la factura de l’aigua.