
Alumnes del postgrau, a l'examen Foto: Caixabank
Un total de 77 directors d'oficina i gestors de banca personal de CaixaBank, dels quals 28 són de Terrassa, s'han examinat a Barcelona del Postgrau en Assessorament Financer que compta amb la certificació de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i del Chartered Institute for Securities & Investment (CISI), un dels certificats internacionals de més prestigi en el sector financer. Catalunya ha tingut quatre seus en les quals els empleats han realitzat la prova de forma simultània: 1.119 a Barcelona, 147 a Tarragona i 114 a Lleida
Aquest examen s'ha realitzat de forma simultània en 32 ciutats de tota la geografia espanyola. En total, 5.200 directors d'oficines i gestors de banca personal de CaixaBank han realitzat la prova i han posat així fi a un curs de dos anys de durada.
L'objectiu d'aquesta iniciativa és impulsar la professionalitat dels empleats de CaixaBank per oferir el millor servei als clients i contribuir així a consolidar la seva confiança. D'aquesta manera, CaixaBank s'anticipa a les exigències regulatòries europees que es produiran amb l'entrada en funcionament de la Unió Bancària i es converteix en la primera entitat financera espanyola que certifica la formació dels seus empleats tant amb el diploma de postgrau en Assessorament Financer de la UPF com amb el Certificate in Wealth Management de CISI, un dels certificats internacionals de major prestigi en el sector financer.