Enguany se celebra la setena edició del Concurs del Cuiner de l'Any. Els finalistes, 8 en concret, competiran el proper dia 1 de Juliol a la Plaça de la Torre del Palau, al centre de Terrassa.
Cada any hi ha un producte central sobre el qual gira i sobre el que els participants han de basar les seves receptes. Aquest és l’Oli d’Oliva verge extra d’Ullastrell. La recepta s’ha de maridar amb la cervesa Damm Innèdit i els concursants tenen 20 minuts per elaborar les seves receptes.
El Jurat de prestigi es troba presidit pel Carles Tejedor –Restaurant Via Venetto- i el Director de la Revista Cuina, Josep Sucarrats.
A l’inici del Concurs Carles Tejedor farà una master class de l’oli d’oliva aportant tota la seva experiència per tal de transmetre els secrets d’aquests meravellós ingredient mediterrani.
Les cuines seràn muntades per The Singular Kitchen Sant Cugat i el Mercat de la Independència servirà tots els productes de les receptes en 8 cistelles.
Durant el Concurs un expert de la casa Damm Inèdit explicarà les característiques de la cervesa i es podrà fer un tast de la mateixa així com una degustació de cadascun dels restaurants participants, sortetjos, degustació de vins de la casa Pinord i les tendes Vinalium,…
El Concurs començarà a les 17:15 i es trobarà amenitzat pel presentador i showman Oriol Carreras acompanyat de tots els media audiovisuals per tal que l’espectador no es perdi cap detall de les elaboracions d’aquests 8 finalistes:
- Àlex Lucas – Restaurant Ristol Viladecavalls
- Alfons Ferrero – Restaurant l’Alegria del Teatre
- Joan Sala Restaurant – Restaurant Losum (Sant Quirze del Vallès)
- Keco Martínez-Anglès – Restaurant El Cel de les Oques
- Jordi Sereno - Gastrobar Gresol
- Edgar Martino – Restaurant Can Vinyers
- Alfredo Martínez – Restaurant La Cantonada de les Barriques
- Xavier Latorre – Restaurant Bizarre
A la recerca del Masterchef de Terrassa
Societat
Escollits els vuit finalistes del Concurs del Cuiner de l'Any
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
27 de juny de 2013 a
les 07:44
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
