Aquest dijous a primera hora de la tarda va tenir lloc un accident de trànsit a la carretera de Montcada. Dos vehicles i un vianant s'hi van veure implicats. Els dos conductors dels turismes s'havien posat d'acord per fer un part amistós, van avisar les corresponents grues perquè retiressin els cotxes danyats, i un cop solucionat, un d'ells va marxar del lloc.
L'altre, en canvi, va decidir trucar la Policia Municipal. No es trobava bé. Li feia molt mal l'esquena. La Policia Municipal va arribar que les grues ja estaven a punt de finalitzar l'encàrrec. Va localitzar el conductor i un acompanyant. I davant les queixes de dolor van decidir avisar una ambulància. Els serveis mèdics el van atendre i el van traslladar amb ambulància a Mútua Terrassa.
Així mateix, el conductor també va explicar que com a conseqüència de la topada, el seu vehicle s'havia desplaçat cap un costat i havia colpejat "lleugerament" un vianant, el qual va dir que no estava ferit i que ja havia marxat. Els agents van confeccionar l'informe tècnic d'accidents perquè en quedés constància.
Accident de trànsit amb una persona ferida a la carretera Montcada
Dos vehicles van xocar i de retruc un vianant va ser colpejat
Publicat el 19 de febrer de 2016 a les 16:07
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
