L'endemà de la concentració de suport al terrassenc i secretari general de la CGT de Catalunya, Ermengol Gassiot, avui, també al Raval de Montserrat, s'ha fet un acte de suport per la seva detenció i per la detenció de la Bàrbara, una altra membre de "Som 27 i més".
Se sabia que Gassiot, professor doctorat de prehistòria de la UAB, seria detingut de manera inminent per l'ocupació del rectorat de la UAB l’any 2013 en defensa de la universitat pública i en la que es reclamava a l’equip de govern de la UAB el compliment dels compromisos aprovats al claustre, com per exemple no acceptar la pujada del 66% de les taxes universitàries.
Membres de la CGT, de Som 27 i més i de Solidaritat Antirepressiva de Terrassa (SAT) s'han concentrat per reclamar la llibertat de l'Ermengol i la Bàrbara, que han estat detinguts per defensar l'educació pública.
Acte de suport a Ermengol Gassiot
Ha estat detingut aquest dimecres juntament amb una altre membre de «Som 27 i més»
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2018 a les 21:12
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves