El tinent d’alcalde de Desenvolupament Econòmic, Indústria i Ocupació, Miquel Sàmper, signarà dilluns, 4 d’abril, un conveni entre l’Ajuntament, Orange i la Escuela de Organización Industrial (EOI) per desenvolupar a Terrassa el programa “Sé digital”, que treballa per impulsar l’emprenedoria i l’economia digital local.
També signaran el conveni Gonçal Bonhomme, gerent de Relacions Institucionals d’Orange España, i Fernando Garrido, gerent d’EOI Mediterráneo. L’acte tindrà lloc a l’Ajuntament.
Amb aquest programa, l’Ajuntament de Terrassa, Orange i EOI col·laboraran en la generació d’activitat econòmica i d’ocupació, per contribuir a millorar la competitivitat de l’economia local i a retenir el talent d’aquells que busquen desenvolupar els seus negocis i formar part de la revolució digital des de les seves ciutats.
Ajuntament de Terrassa, Orange i EOI mouen l'emprenedoria i l'economia digital
Societat
A la ciutat es desenvoluparà el programa "Sé digital" gràcies a un acord que se signa el dilluns
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
02 d’abril de 2016 a
les 16:13
Actualitzat el
02 d’abril de 2016 a les
17:50
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
