El patinador del CN Terrassa Aleix Bou va assolir la medalla d’or en la modalitat de lliure en el Campionat de Barcelona Aleví celebrat a Tordera.
Bou va encapçalar la classificació general amb 296,50 punts, tot superant Miquel Cases (CET 10 Club), plata amb 237,60, i Arnau Pérez (Tona CPA), bronze amb 194,80.
Gràcies a aquest resultat, el patinador egarenc s’ha classificat per al Campionat de Catalunya Aleví que tindrà lloc del 25 al 27 de setembre al CP Alcover. Abans, del 26 al 31 de juliol, disputarà la Copa d’Europa a Dijon Mestras (França), juntament amb el seu company de categoria infantil Ot Dalmau.
El club va comptar amb dues representants més en aquesta cita, Victoria Ramírez i Berta Romero, que van ocupar la 26a i 27a plaça, respectivament.
Aleix Bou, medalla d'or en patinatge artístic
El patinador del CN Terrassa assoleix la primera plaça en el Campionat de Barcelona Aleví
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 21 de juliol de 2015 a les 18:14
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any