La línia del Vallès de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) modificarà els horaris de cara aquest estiu, durant els dies feiners. Serà a partir d'aquest dilluns i fins al 31 d'agost. Els trens circularan amb un horari específic.
Les línies de Terrassa, la S1 i la S7, des de les 5.43 a les 9.44 hores, serà la franja horària on hi haurà més pas de combois en sentit Barcelona. Superada aquesta hora serà cada 15 minuts fins a les 12.03. Aleshores i fins a les 21.00 el pas serà cada 12 minuts.
FGC aprofita el descens d'usuaris que experimenta el servei en aquest període per dur a terme diverses obres de manteniment i millora de la infraestructura. En aquest sentit, la companyia està duent a terme el soterrament als barris de Can Feu i Gràcia, a Sabadell, que fins el 10 de setembre interromprà la circulació de trens de la línia S2, entre les estacions de Can Feu-Gràcia i Sant Quirze.
A més, entre el 13 d'agost i el 2 de setembre tampoc n'hi haurà servei entre les estacions de Bellaterra i Can Feu-Gràcia per les obres al túnel de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
Consulta aquí el nou horari de FGC per a l'estiu
ATENCIÓ FGC modifica els horaris de la línia del Vallès
Societat
A partir d'aquest dilluns i fins al 31 d'agost
ARA A PORTADA
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
Publicat el
26 de juny de 2018 a
les 18:15
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
