La línia del Vallès de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) modificarà els horaris de cara aquest estiu, durant els dies feiners. Serà a partir d'aquest dilluns i fins al 31 d'agost. Els trens circularan amb un horari específic.
Les línies de Terrassa, la S1 i la S7, des de les 5.43 a les 9.44 hores, serà la franja horària on hi haurà més pas de combois en sentit Barcelona. Superada aquesta hora serà cada 15 minuts fins a les 12.03. Aleshores i fins a les 21.00 el pas serà cada 12 minuts.
FGC aprofita el descens d'usuaris que experimenta el servei en aquest període per dur a terme diverses obres de manteniment i millora de la infraestructura. En aquest sentit, la companyia està duent a terme el soterrament als barris de Can Feu i Gràcia, a Sabadell, que fins el 10 de setembre interromprà la circulació de trens de la línia S2, entre les estacions de Can Feu-Gràcia i Sant Quirze.
A més, entre el 13 d'agost i el 2 de setembre tampoc n'hi haurà servei entre les estacions de Bellaterra i Can Feu-Gràcia per les obres al túnel de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).
Consulta aquí el nou horari de FGC per a l'estiu
ATENCIÓ FGC modifica els horaris de la línia del Vallès
A partir d'aquest dilluns i fins al 31 d'agost
Ara a portada
Publicat el 26 de juny de 2018 a les 18:15
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa