Atlètic i Egara inicien la cursa pel títol de lliga

En els primers partits de les semifinals, els de Can Salas reben el Polo i els del Pla del Bon Aire, el Club de Campo

Publicat el 17 de juny de 2010 a les 23:02
L'Atlètic Terrassa i el Club Egara comencen aquest diumenge el seu camí cap al títol de la Princess Hockey Lliga. Ambdós conjunts juguen l'anada de les semifinals a Terrassa, els groc-i-negres davant el Polo i els ratllats davant el Club de Campo.

L'Atlètic, tercer en la lliga regular, s'enfronta al Princess RC Polo (Can Salas, 12.00 hores) en una final anticipada, ja que ambdós conjunts han protagonitzat les tres finals anteriors. Els barcelonins es juguen la presència a Europa l'any vinent, mentre que els homes de Roger Pallarols volen sumar un títol més en aquesta exitosa temporada. El principal perill del Polo serà, una vegada més, l'alta eficàcia en els penals córner.

Per la seva banda, l'Egara rep el Club de Campo (Pla del Bon Aire, 12.30 hores), que va finalitzar en primer lloc la fase regular. Serà el retorn d'exratllats com Edi Tubau o Guillermo Schickendantz. Víctor Pujol podrà comptar amb tots els jugadors de la plantilla.

Està en joc un bitllet per a l'Euro Hockey League de la propera temporada, en què participaran tres conjunts de la lliga espanyola. L'Atlètic ja té garantida la seva participació com a campió de la Copa del Rei d'enguany, de la mateixa manera que el Club de Campo com a primer classificat de la fase regular. La disputa, per tant, estarà entre el Club Egara i el Polo.