Atropellen un vianant al passeig 22 de juliol

Societat

El conductor va fugir corrents però posteriorment va tornar al lloc dels fets

Publicat el 09 d’abril de 2015 a les 15:40
Actualitzat el 09 d’abril de 2015 a les 15:44
Aquest dijous a la matinada, la Policia Municipal ha hagut d'intervenir en un accident amb ferits al passeig 22 de juliol. Un vehicle havia atropellat una persona i s'havia fet escàpol. Amb l'ajuda d'un testimoni es va poder aconseguir la placa del cotxe fugat tot indicant que havia marxat pel carrer d'Escultor Armengol. 

El vianant atropellat havia rebut un cop però no presentava ferides sagnants, sí però que havia quedat desorientada i estava estirada al terra. La víctima va ser traslladada per rebre tractament mèdic. 

Per la seva banda, el conductor no havia fugit sinó que havia anat a avisar una ambulància a Mútua i havia tornat al lloc dels fets. Allà se'l van trobar els agents, que li van fer la prova d'alcoholèmia donant 0,0 MG/L. L'home va ser dut a prefectura per realitzar el drogotest, el resultat del qual va ser positiu en THC i per això li van interposar una denúncia administrativa. 
Escull La Torre del Palau com la teva font preferida de Google