La Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa fa públic el nom de les 10 empreses guardonades amb els Premis Cambra 2015 pel que fa a les 5 categories obertes a la participació.
El passat dimecres 13 de maig, el Jurat dels Premis Cambra 2015, va deliberar sobre les candidatures presentades a les categories d’Iniciació a la Internacionalització; Trajectòria Internacional Consolidada; Impuls de la Innovació, la Recerca i el Desenvolupament; Compromís i Sostenibilitat; i Millor Iniciativa Comercial i de Serveis i va emtre el seu veredicte final sobre les empreses que seran guardonades en l’edició d’aquest any, dues en cada categoria.
Han estat guardonades Baraka Club de Viatges, Bisu Bags (BISSÚ) i Flick Hockey de Terrassa; Chiorino Iberica, Chimigraf Iberica i Campos Estela de Rubí; Manusa Gest i Integrated Service Solutions de Sant Cugat del Vallès; Circontrol de Viladecavalls i DIM Water Solutions de Vacarisses.
Properament es coneixeran també les empreses guardonades en les categories d’Iniciativa Empresarial a la Demarcació, Empresa de Nova Creació i Lideratge Empresarial, que atorga el Comitè Executiu de la Cambra.
Baraka, Bisu Bags i Flick Hockey, premis Cambra de Terrassa
Chiorino Iberica, Chimigraf Iberica i Campos Estela de Rubí; Manusa Gest i Integrated Service Solutions de Sant Cugat del Vallès; Circontrol de Viladecavalls i DIM Water Solutions de Vacarisses, les altres guardonades
Ara a portada
Publicat el 15 de maig de 2015 a les 11:13
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa