La matinada de diumenge un particular va avisar a la Policia Municipal que hi havia un grup de sis o set persones que havien entrat dins de l'església de la Santa Creu (carretera de Rellinars de Terrassa) per fer un 'botellón'.
Les unitats policials van identificar totes les persones presents. Tots ells van ser denunciats per actitud incívica. I un va ser detingut per perturbar el descans dels veïns i perquè estava en situació de recerca, detenció i personació pel jutjat d'instrucció número 3 de Terrassa.
'Botellón' a l'església de la Santa Creu de Terrassa
Societat
Un detingut per perturbar el descans dels veïns
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
Publicat el
12 de setembre de 2012 a
les 18:57
Et pot interessar
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
