Carla Vila, cinquena en el programa curt del lliure en l'Europeu

Publicat el 30 d’agost de 2012 a les 16:09
La patinadora del CN Terrassa Carla Vila. Foto: La Torre

La patinadora júnior del Club Natació Terrassa Carla Vila va aconseguir aquest dimecres al vespre la cinquena posició en el programa curt de la modalitat de lliure del Campionat d’Europa Júnior i Sènior que s’està celebrant al Palais des Sports L’Escale d’Arnas (França). Aquesta actuació deixa l’egarenca en molt bona disposició per assolir el seu objectiu, penjar-se una medalla en la combinada.

Vila va executar un disc molt correcte, en el qual va destacar el doble axel i el combinat de triple salchow, així com les piruetes i la coreografia. La terrassenca va realitzar també un triple metz amb una recepció no massa neta, després que a l’escalfament previ l’hagués clavat. La patinadora del Natació va sumar 109,3 punts, resultat que li va proporcionar una notable cinquena plaça. De les seves rivals per a la combinada, tan sols va superar-la la italiana Valentina Mariotti, tercera amb 114,4, mentre que la portuguesa Carolina Andrade va ser vuitena amb 101,5, i l’alemanya Diana Kalikmann, novena amb 99,8. La també italiana Viviana D’Alessandro va complir els pronòstics i va dominar el programa curt amb 118,9 punts.

Aquest dijous tarda, a partir de les 18.35 hores, se celebrarà el programa llarg de la modalitat de lliure, que esdevindrà decisiu per establir la classificació final de la combinada.