Cassolada per partida doble el proper dimecres dia 31

Publicat el 24 d’octubre de 2012 a les 18:12
Cartell que anuncia la cassolada.

El dimarts 23 d'octubre Terrassa va acollir dues assemblees diferents en dos llocs diferents i amb un punt en comú a l'ordre del dia, les mobilitzacions del 31 d'octubre, dia en que la CGT ha convocat una vaga general.

La primera va ser convocada per la Plataforma Tenim Alternatives (formada per sindicats, partits polítics i organitzacions dels moviments socials) en el centre cívic Maria Aurèlia Capmany per tractar sobre les mobilitzacions del 31 d'octubre i la vaga general del 14 de novembre; la segona va ser convocada pel Comitè de Vaga General 31O al nou Casal Popular del carrer Arquímedes per tal de definir les accions que realitzaran aquest dia.

La Plataforma Tenim Alternatives han convocat una cassolada popular a la tarda del dia 31 en recolzament a totes les mobilitzacions contra les polítiques tant de l'estat com de la Generalitat de Catalunya. "En aquest context de crisi és necessari donar recolzament a qualsevol mobilització que surt al carrer contra les retallades" explica Rafael Espinosa, membre de la plataforma.

Manifestació el 14N a Terrassa
Pel que fa a la vaga general convocada pel proper 14 de novembre a diversos països europeus contra les polítiques d'austeritat la plataforma vol marcar la diferència d'aquesta vaga general a nivell local "normalment quan hi ha una vaga general pel matí fem piquets i per la tarda ens sumem a la manifestació de Barcelona, aquest any convocarem una manifestació aquí a Terrassa" confirma Elisenda, participant de la plataforma.

Per la seva part el comitè de vaga 31O ha coincidit amb la mateixa convocatòria de la cassolada de la Plataforma Tenim Alternatives el dia 31 a les 17:30 hores davant de l'Ajuntament amb perspectives d'acabar amb una cercavila.

El comitè de vaga 31O no només està preparant accions de cara al dia 31 sinó que també a convocat una concentració al Recinte Firal (Passeig 22 de Juliol, 265) que acollirà el proper divendres dia 26 d'octubre el sopar anual de l'empresari on està prevista la presència d'Artur Mas, els convocants a la concentració organitzaran un sopar del pobre "com a resposta al banquet que pagarem nosaltres i es menjaran ells".