L’Ajuntament ha decidit traslladar de lloc les activitats de la Diada de Sant Jordi amb motiu de les pluges generalitzades que es preveuen per a demà, durant tot el dia.
Les paradetes de llibres i roses, i les de les entitats i comerços locals, s’ubicaran a Els Costals, entre la sala d’exposicions, el vestíbul de l’auditori i l’exterior del centre cultural que està sota cobert. La fira es podrà visitar de les 10.00 a les 19.30 hores.
Pel que fa a les actuacions i mostres que s’havien programat al Pati de l’Esbarjo, es traslladen a l’Espai Jove d’Els Costals, a excepció de l’espectacle La llegenda de Sant Jordi, que tindrà lloc a les 17.00 hores, a l’auditori. L’animació itinerant a càrrec del grup Músx i el Toc de fi de festa que preparaven els Tabalers dels Potafocs i Kastukats s’ha suspès.
Finalment, el sopar popular de Sant Jordi que organitza el Casal de Joves l’Envelat es celebrarà a la sala d'actes de l'Ajuntament i el concert amb The Gramophone Allstars Big Band i el DJ Wak Pak es farà al Casal Cultural i Recreatiu.
Per facilitar l’accés a les activitats, el pàrquing d’Els Costals obrirà de 8.00 a 21.00 hores, ininterrompudament.
Castellbisbal trasllada les activitats de Sant Jordi en previsió de la pluja
Societat
Les paradetes s'ubicaran a Els Costals, on també es faran els espectacles, a excepció dels concerts de la nit, que es traslladen al Casal Cultural
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
22 d’abril de 2016 a
les 11:37
Actualitzat el
22 d’abril de 2016 a les
12:35
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
