Estava reparant un tandal d'una façana interior quanva arrepenjar-se a una lluminària i aquesta va cedir. L'home, que estava arreglant la teulada d'una empresa ubicada al polígon industrial de Can Parellada, a Terrassa, va precipitar-se des d'una alçada de quatre metres. Afortunadament, va aterrar sobre un fals sostre, prefabricat, amb tuberies i quadres de llum, el que va fer que la caiguda fos menys dura.
Els serveis d'emergències van estar atenent una bona estona al treballador sense moure'l del lloc i finalment el van poder baixar mitjançant un toro mecànic. La víctima presentava el canell esquerre trencat i l'esquena plena de contusions. La seva vida no corria perill però va ser traslladat amb ambulància a l'Hospital de Terrassa per fer-li més proves.
Fins al lloc també hi van anar i van participar en l'atenció a la víctima diverses dotacions de Bombers, agents de la Policia Municipal i Mossos d'Esquadra.
Cau un home des d'una teulada a Terrassa
La víctima que estava treballant va precipitar-se des d'una alçada de quatre metres
Ara a portada
Publicat el 25 de setembre de 2012 a les 19:16