La Policia Municipal de Terrassa ha imposat aquest cap de setmana 39 denúncies per incompliment de les restriccions contra la Covid-19. Divendres es van interposar la majoria de denúncies, 34, dissabte n'hi va haver tres, i el diumenge, dues.
D'aquestes, nou van ser per no portar mascareta a la via pública, i cinc més per establiments de restauració: quatre atenien clients passades les 23 h, i un, situat al carrer de la Premsa, tenia clients a la vorera consumint begudes i sense respectar les distàncies de seguretat poc abans de les nou del vespre.
També van quedar denunciats grups de persones: un de set que es reunia a la plaça del Roc Blanc el divendres a dos quarts de quatre de la tarda, 11 a un grup que divendres a les 22 h es reunia a la plaça de Rosa Puig, i sis més a un grup que bevia a la plaça de Salvador Espriu passada la mitjanit.
Cinc establiments i 34 ciutadans, denunciats a Terrassa el cap de setmana per incomplir les restriccions
La majoria es van interposar divendres al vespre i a la nit
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2021 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental