Cinc victòries egarenques en el Campionat català de Frontennis

En la màxima categoria, dos de les tres parelles del Club Natació Terrassa van guanyar

Publicat el 03 de febrer de 2015 a les 16:59
El Club Natació Terrassa va debutar amb cinc victòries en el Campionat de Catalunya de Frontennis per Parelles en modalitat preolímpica que va arrencar el cap de setmana passat.

En Divisió d’Honor, la parella A del Natació integrada per Pol Dalmases i Dani López va derrotar la parella C del club formada per Xavi Amatller i Àlex Navarro per 2 sets a 0. La parella B, amb Xavi Dalmases i Ferran Cantariño, també va resoldre l’estrena amb victòria en superar l’AF Roquetes per 0 sets a 2.

Pel que fa a la Segona Categoria, Paco Nieto i Javi Vicente van guanyar l’Abrera per 2 sets a 1. Al seu torn, la parella C del club Marc Asensio i Vicenç Sallarès van desfer-se de la parella A, amb Sergi Ortega i Albert Domínguez, per 2 sets a 0. La parella B, amb Sergio Garrido i Nani Durán, també va sumar el triomf contra l’AF Roquetes per 0 sets a 2. Menys sort van tenir Sergio Aguilera i Xavi Segura, que van caure contra el Pelotari 2015 per 1 set a 2, i Rafa Miró i Julio Pazo, que no van poder amb el Berga (2-0).

En Primera Categoria, el Natació va acumular dues derrotes. Dani Freijo i Rafa Cumplido van perdre contra el Sant Fost per 2 a 0, mateix resultat que van obtenir Joaquim Mendiola i Joan Grau contra l’Abrera.