Ciutadans proposarà realitzar una "Enquesta sobre l'Estat de la Ciutat" a tots els veïns i veïnes majors de 16 anys i residents en tots els barris de Terrassa, realitzada per un organisme "independent i de prestigi". La formació farà la proposta en el Ple Extraordinari sobre l'Estat de la Ciutat d'aquest divendres.
El portaveu del grup municipal, Javier González, explica que els resultats d'aquest treball, amb l'objectiu de "millorar la transparència del Consistori es farien públics a xarxes socials i a la Seu Electrònica, abans de la celebració d'altres plens sobre l'Estat de la Ciutat. D'aquesta manera, l'informe formaria part del debat de les sessions futures.
Amb aquesta enquesta, es coneixeria "de primera mà" quines són les principals "preocupacions, reivindicacions, propostes i inquietuds" de la ciutadania, i contrarestar el "desarrelament amb l'Ajuntament o la falta de temps que dificulten la participació ciutadana". Segons González, els veïns serien preguntats pels serveis públics i l'estat de la ciutat en termes econòmics, socials, polítics, participatius, i de serveis.
Segons la proposta de la formació taronja, els participants s'escollirien aleatòriament i buscant l'equitativitat per estrats d'edat i gènere dins de cada barri. La recollida de dades es faria "preferiblement casa a casa", i les actes emplenades i enquestes telefòniques només es practicarien "de forma residual".
Ciutadans proposa fer una enquesta a veïns majors de 16 anys sobre l'estat de Terrassa
Societat
Es preguntaria als participants pels serveis públics i l'estat de la ciutat en termes econòmics, socials, polítics, participatius, i de serveis
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
Publicat el
04 de març de 2021 a
les 12:00
Et pot interessar
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
