Comença la Festa Major de La Maurina

El concert de Payo Malo es presenta com un dels plats forts

Publicat el 17 de juny de 2010 a les 21:02
La Festa Major de la Maurina se celebra a partir d'aquesta tarda, amb el pregó que té lloc al Centre Cívic Maria Aurèlia Capmany. Un dels plats forts serà a la nit amb l'actuació del grup local de hip-hop, Payo Malo, que es farà a l'Avinguda Santa Maria Mazzarello.

Dissabte, a les 9 del matí es farà una passejada pel tram terrassenc del Camí dels Monjos, i alhora es farà un torneig de Futbol 7 al CF Maurina-Ègara. Els més menuts es podran divertir a partir de les 10 hores amb la Festa Infantil. Els guanyadors seran premiats a les 13 hores. A les sis de la tarda s'organitza la Fira del Comerç al carrer, on també hi haurà una degustació de tapes. A la mateixa hora hi ha concerts on actuaran els joves. Un és per part del grup de percussió Gnawa i l'altre pel grup Skasa libertad. Més tard, a les 22.30 hores se celebrarà la Gran Revetlla de Festa Major que anirà acompanyada de la música de l'orquestra Music Machine.


El dinar popular es farà el diumenge, a les 12.30 hores a la plaça de l'Olivera, ja que a les dues del migdia se celebrarà el Dinar Popular de Festa Major que comptarà amb menjar de diferents cultures: pa amb botifarra, cous-cous i papas rellenas. Els assistents hauran de pagar només dos euros per gaudir de la varietat. A les sis de la tarda es farà l'exhibició de Balls de Saló i la cloenda la marcarà la demostració de balls country.