Comença la retirada de branques caigudes per la nevada del març

Quatre motoserristes i quatre peons s'encarregaran de netejar els boscos afectats

Publicat el 29 de juny de 2010 a les 16:10
La retirada de les branques caigudes a les zones forestals de Terrassa que van resultar afectades per la nevada del mes de març han començat aquesta dilluns a la finca municipal de Torrebonica. El pla de retirada de branques s'ocuparà en primer lloc dels boscos de propietat municipal, com Can Bonvilar, Centre Verge de Fàtima i Can Casanoves, i dels boscos de gestió municipal, com Mossèn Homs. A continuació, es netejaran els boscos de les finques particulars que hagin autoritzat a l'Ajuntament a fer els treballs.

Per dur a terme les tasques de retirada de les branques caigudes l'Ajuntament ha creat un pla d'ocupació amb el qual s'aproven mesures urgents per pal·liar els danys ocasionats i reduir els riscos del medi ambient. S'han contractat vuit persones durant dos mesos per deixar transitables els camins i lleres de les zones afectades. Es tracta de quatre motoserristes i quatre peons, els sous dels quals els pagarà la Generalitat i el material necessari anirà a càrrec de l'Ajuntament. Les feines finalitzaran el 6 d'agost.

Les nevades del març van afectar moderadament unes 324 hectàrees de zona forestal. La zona més afectada va ser la part nord-oest del municipi, on es van trencar branques i algunes impedien el pas per alguns trams de camins. En aquell moment, l'Ajuntament va fer una actuació d'urgència per garantir que els camins fossin transitables.
Escull La Torre del Palau com la teva font preferida de Google