Un agent de la Policia Municipal de Terrassa que feia vigilància mentre Eco-Equip realitzava el servei de neteja al Mercadal aquest dimecres al migdia va veure com un vehicle col·lidia contra un fanal, ubicat al costat de la benzinera del carrer Provença amb avinguda Béjar. L'agent va realitzar indicacions al conductor perquè baixés però aquest enlloc d'aturar el camió tractora va fer marxa enrere i va fugir.
Finalment però, la Policia Municipal amb Mossos d'Esquadra van aturar el conductor al carrer Vallespir amb cruïlla avinguda del Vallès. Els agents van detectar que l'home presentava símptomes d'anar sota la influència de l'alcohol. Quan li van demanar que realitzés la prova, aquest si va negar de forma virulenta. Els agents van procedir aleshores a detenir-lo.
Però no va ser fàcil. Va oposar resistència. Tanta que un agent va resultar ferit en una mà i va haver d'anar a Mútua a curar-se. Davant l'estat alterat de l'arrestat, els agents van optar per portar-lo primer a Mútua abans de prefectura.
Per la seva banda, el fanal contra el qual havia col·lidit havia quedat danyat i a punt de caure. Els agents van demanar la intervenció de Sece. El vehicle va quedar immobilitzat.
Condueix ebri, s'estampa contra un fanal i agredeix un policia de Terrassa
L'individu va intentar fugir del lloc de l'accident quan l'agent s'hi va acostar
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
-
Publicat el 30 de juny de 2016 a les 16:17
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any