Correus informatitza l'oficina de Viladecavalls i amplia serveis

La companyia postal millora el servei a més de 7.000 ciutadans

Publicat el 24 de juny de 2010 a les 12:30
Correus ha informatitzat l'oficina de Viladecavalls connectant-la telemàticament a la xarxa de més de 2.200 oficines que la companyia postal pública disposa a tot l’Estat. Amb l’ús de les tecnologies de la informació i comunicació, Correus amplia el ventall de serveis i productes en aquesta oficina.

Els més de 7.000 ciutadans i ciutadanes residents a Viladecavalls gaudiran de la millora del servei que implica la informatització de l’oficina, estalviant-se desplaçaments a les poblacions veïnes on fins ara havien d’anar per trobar disponibles determinats serveis.

Més serveis
Els veïns de Viladecavalls trobaran, a més dels serveis postals bàsics fins ara disponibles (carta, certificat, paquet postal i venda de franqueig), tot el ventall de productes i serveis postals i de telecomunicació, com la paqueteria urgent nacional i internacional, el gir postal, el fax, el burofax o els telegrames.

Correus està convertint la seva xarxa d’oficines en centres multiservei on els ciutadans puguin fer més operacions en menys temps, per això a l’oficina de Viladecavalls els clients també podran comprar embalatges ecològics, sobres prefranquejats, recarregar el mòbil, enviar diners a qualsevol país del món o pagar els rebuts del gas, el telèfon i l’electricitat.

Aquesta ampliació de serveis s’emmarca en el pla de Correus per millorar l’accessibilitat dels serveis postals als ciutadans, oferint-los més proximitat i disponibilitat.