El portaveu del grup municipal de Ciutadans (C’s) a l'ajuntament de Terrassa, Javier González, ha reclamat al govern del municipi que “aclareixi la situació econòmica i esportiva del Terrassa FC”. González lamenta que el regidor d'esports “no hagi donat cap explicació” i ha explicat que quan es constitueixi la comissió informativa de l'àrea d'esports Ciutadans a demanarà “explicacions”.
El regidor i portaveu de C’s a l'ajuntament de Terrassa ha reclamat saber “quin és la situació del futbol base del Terrassa FC”, així com “si el patrimoni que la ciutat ha invertit en les instal·lacions esportives municipals està en perill”, ja que han aparegut informacions sobre una possible venda del club. El portaveu de Ciutadans ha explicat que tem que tot plegat “li costi diners i prestigi a la ciutat”.
“L'esport i la cultura són per a Ciutadans dos elements indispensables per construir un nou model de ciutat amb més oportunitats”, ha assegurat González, i ha afegit que “no es pot començar amb mal peu en un àrea tan estratègica”. Javier González ha afirmat que “si el PSC no sap què fer davant la gestió del club de *futbol més gran de Terrassa, que ho digui el més aviat possible”.
C's demana al govern aclarir la situació econòmica i esportiva del Terrassa FC
Javier González tem que la situació li costi a la ciutat “diners i prestigi”
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juny de 2015 a les 12:31
Et pot interessar
-
Societat Milers de persones gaudeixen de la Festa Major de Terrassa 2025
-
Societat Presó pel veí de Terrassa que volia matar Pedro Sánchez
-
Societat Extingit l'incendi agrícola del Pla del Bonaire
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Terrassa
-
Societat Fer una donació i gaudir de la gastronomia a Terrassa: així és la proposta del Banc de Sang
-
Societat Terrassa presenta un joc de taula per fomentar la cooperació i l’economia social entre joves