"La bandera espanyola és garantia de llibertat i solidaritat entre tots els ciutadans". Així ho ha dit el portaveu de Ciutadans (C’s) a Terrassa, Javier González en relació a la crema, aquest dimecres, de la bandera espanyola a l'Ajuntament de Terrassa, per part d'un individu.
González ha lamentat "la tensió i la crispació política que està provocant la deriva separatista d'Artur Mas", i ha alertat que "vendre un miratge, com és el procés rupturista que lidera el Govern de la Generalitat, provocarà una profunda frustració en la societat de la qual l'únic responsable serà el president Mas". El portaveu de C’s al municipi ha manifestat que es tracta d'un fet “molt greu” i ha demanat al consistori que “prengui cartes en l'assumpte i asseguri una bona convivència entre els veïns de Terrassa”.
C's Terrassa: «La bandera espanyola és garantia de llibertat i solidaritat»
Societat
Javier González considera que la crema és un fet "molt greu" i demana al Consistori mesures "per assegurar la bona convivència entre els egarencs"
ARA A PORTADA
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
01 de maig de 2014 a
les 18:02
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
