Mossos d'Esquadra van retenir una conductora dimecres a la nit al carrer Roca i Roca. La dona havia emportrat el seu vehicle contra una façana i presentava clars símptomes d'estar sota la influència de begudes alcohòliques.
Els agents van demanar la intervenció de la Policia Municipal ja que no tenien a mà un alcoholímetre. Mentre intentaven identificar-la, segons els Mossos, la dona va autolesionar-se amb esgarradpes als braços i es va mostrar agressiva amb els agents.
Finalment però, va accedir i va bufar. La conductora va donar 0,63 MG/L i per això va ser traslladada a prefectura per realitzar-li les proves de precisió en les quals va donar 0,60 MG/L i 0,58% MG/L.
El vehicle va ser traslladat al dipòsit d'Egarvia mentre es van obrir diligències contra la conductora per un delicte contra la seguretat viària.
Denunciada per conduir èbria i encastar el cotxe contra una façana
Societat
La dona va mostrar-se agressiva amb els agents i es va autolesionar
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
13 d’agost de 2015 a
les 15:27
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
