Aquest dilluns, pels volts de les 20.40 h del vespre, una trucada d'un particular va avisar a la Policia Municipal que hi havia un establiment obert al carrer d'Holanda, del qual entrava i sortia gent. Una dotació del cos va acudir al lloc, on va poder comprovar que se sentia música provinent de l'interior del local. Un cop dins, els agents van trobar-hi tres persones, que van quedar denunciades per incompliment de l'estat d'alarma.
Pel volts de els 18 h, els agents policials també van haver d'intervenir per denunciar un jove que es trobava a l'interior d'un pati comunitari, al carrer de Dom Bosco voltant amb un patinet. Diversos veïns havien avisat prèviament dels fets.
En una altra ocasió, a les 4.10 de la matinada, una dotació de la Policia Municipal ha denunciat una persona que es trobava dormint a l'interior del seu vehicle, a l'aparcament d'un establiment comercial de l'avinguda del Vallès sense cap causa justificada.
A part d'aquestes dues intervencions, la Policia Municipal de Terrassa va denunciar durant tota la jornada de dilluns a 23 persones. La gran majoria circulaven per carrer o es trobaven assegudes en bancs sense poder justificar el seu motiu.
Denunciat per donar voltes en patinet per un parc comunitari de Terrassa en ple confinament
Diversos veïns van alertar dels fets a la policia
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’abril de 2020 a les 20:30
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor