Aquest dilluns, pels volts de les 20.40 h del vespre, una trucada d'un particular va avisar a la Policia Municipal que hi havia un establiment obert al carrer d'Holanda, del qual entrava i sortia gent. Una dotació del cos va acudir al lloc, on va poder comprovar que se sentia música provinent de l'interior del local. Un cop dins, els agents van trobar-hi tres persones, que van quedar denunciades per incompliment de l'estat d'alarma.
Pel volts de els 18 h, els agents policials també van haver d'intervenir per denunciar un jove que es trobava a l'interior d'un pati comunitari, al carrer de Dom Bosco voltant amb un patinet. Diversos veïns havien avisat prèviament dels fets.
En una altra ocasió, a les 4.10 de la matinada, una dotació de la Policia Municipal ha denunciat una persona que es trobava dormint a l'interior del seu vehicle, a l'aparcament d'un establiment comercial de l'avinguda del Vallès sense cap causa justificada.
A part d'aquestes dues intervencions, la Policia Municipal de Terrassa va denunciar durant tota la jornada de dilluns a 23 persones. La gran majoria circulaven per carrer o es trobaven assegudes en bancs sense poder justificar el seu motiu.
Denunciat per donar voltes en patinet per un parc comunitari de Terrassa en ple confinament
Societat
Diversos veïns van alertar dels fets a la policia
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
07 d’abril de 2020 a
les 20:30
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
