La Policia Municipal de Terrassa ha denunciat la nit passada els responsables de tres locals que incomplien l'horari de tancament, i en alguns casos, atenien clients. El responsable d'un establiment ubicat al carrer Tarragona amb el carrer del Doctor Calsina, també ha estat denunciat a tres quarts d'una de la matinada, ja que seguia obert i tenia clients fent la compra a l'interior.
El propietari d'un supermercat situat al carrer de Tarragona, amb la rambla de Francesc Macià, així com dos clients que consumien begudes al carrer, també han estat sancionats cinc minuts més tard. Hores abans, poc després de tres quarts de deu del vespre, s'havia sancionat al propietari d'un establiment ubicat a la plaça de la Creu Gran, ja que seguia obert a les 21.48 h, fora de l'horari permès.
D'altra banda, durant tot el dilluns també es va aixecar acta a nou persones que no duien mascareta, i cinc més a persones que circulaven per la via pública durant el toc de queda i sense causa justificada.
Denunciats a Terrassa dos supermercats 24 hores que seguien oberts de matinada i atenien clients
Societat
En un hi havia persones comprant i a l'altre n'hi havia que consumien begudes a la porta
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
17 de novembre de 2020 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
