Aquest dijous al matí una patrulla de la Policia Municipal de Terrassa va desmantellar una plantació de marihuana en un pis.
Els agents van anar a l'immoble, situat al carrer de Sant Tomàs per comprovar una possible anomalia amb la llum punxada. En entrar, van localitzar un total de 1.359 plantes de marihuana.
En el moment d'entrar no hi havia ningú al pis de manera que les plantes han passat a disposició judicial i s'ha obert una investigació per localitzar els autors dels fets.
Desmantellen una plantació amb 1.359 plantes de marihuana a Terrassa
La Policia Municipal ha obert una investigació per localitzar els autors de la plantació
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de març de 2022 a les 15:32
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor