No sabien per quin motiu, però el jove no va parar fins que va destrossar la marquesina de la parada d'autobús ubicada al carrer de Xaloc. Diversos particulars van avisar la Policia que el noi semblava fora de si i que havia trencat totalment, a més de la marquesina, una pilona i una paperera. Quan va acabar va pujar corrent cap a casa seva.
Els agents van observar tots els danys ocasionats i amb el testimoni dels veïns van anar a trucar a la porta del jove. Però no va voler obrir-los. Va fer veure com si no estigués a casa i malgrat la insistència dels agents es va negar a parlar.
La dotació va avisar a Ecoequip perquè netejés la zona i van posar cinta policial a la marquesina ja que es trobava davant del centre escolar.
Destrossa una marquesina i es refugia a casa seva
L'individu va trencar també una papera i una pilona però es va negar a obrir la porta als agents
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de setembre de 2012 a les 15:21
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental