La Policia Municipal de Terrassa va detenir aquest dilluns al migdia un individu que tenia un requeriment pendent per delictes d'estafa. Un agent el va sorprendre quan es discutia amb una altra persona que li recriminava, precisament, haver-lo estafat.
L'agent, que feia servei de patrulla, va observar com dos individus discutien acaloradament a l'avinguda de Jacquard, a l'alçada del carrer de Salmerón. Una de les persones va explicar al policia que l'altra l'havia estafat amb la contractació d'un servei d'instal·lació de sistemes d'alarmes per al seu establiment.
L'agent va identificar els dos homes i va comprovar que el presumpte estafador tenia pendent una ordre de cerca, detenció i presentació emesa per una jutjat de Terrassa, precisament, per delictes d'estafa. Aquesta persona va ser detinguda i traslladada a les dependències policials.
A més, es van iniciar noves diligències penals contra el detingut per una altra presumpta estafa, denunciada pel propietari de l'establiment.
Detenen a Terrassa un home que estafava amb la instal·lació d'alarmes
Societat
Tenia un requeriment judicial pendent per un delicte d'estafa i presumptament n'hauria comès un altre abans de ser detingut
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de maig de 2017 a
les 14:17
Actualitzat el
09 de maig de 2017 a les
14:30
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
