La Policia Municipal de Terrassa ha detingut dues persones per un delicte de robatori amb força en un establiment situat a la carretera de Matadepera, a la cantonada amb el carrer de Bartrina. Segons fonts policials, han forçat les persianes metàl·liques i una finestra per intentar accedir-hi.
Els fets han tingut lloc la matinada d'aquest dimecres. Cap a dos quarts de sis, una veïna de la carretera Matadepera ha informat la Policia Municipal que dos individus estaven forçant les persianes metàl·liques de l'establiment. Un d'ells vigilava mentre l'altre intentava accedir a l'interior.
Dues patrulles han acudit al lloc i han vist com la persona que vigilava, en apercebre's de la presència policial, ha intentat escapolir-se, però els agents l'han enxampat ràpidament. Pel que fa al seu company, l'han agafat mentre intentava trencar un vidre amb una pedra. Els agents han detingut els dos autors dels fets i els han traslladat a les dependències policials per instruir diligències per estar implicats en un robatori amb força.
La Policia Municipal ha comprovat que les tres persianes metàl·liques de l'establiment havien estat forçades i un dels vidres foradat i desencaixat. Malgrat tot, els detinguts no han pogut accedir a l'establiment ni sostreure cap material. La Policia Municipal ha trucat al propietari del comerç per formalitzar la corresponent denúncia.
Detenen dues persones per un robatori amb força a la carretera de Matadepera
Societat
Van forçar la persiana d'un establiment situat a la cantonada del carrer de Bartrina
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
11 d’octubre de 2017 a
les 18:16
Actualitzat el
11 d’octubre de 2017 a les
18:26
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
