Un individu va ser detingut per la Policia Municipal de Terrassa divendres passat sobre les 10 de la nit, ja que tenia una ordre de crida, cerca i detenció emesa per un jutjat de Manresa. Poc abans de la detenció, els agents van observar com l'individu consumia cocaïna a la cèntrica plaça Didó, fet que va motivar la seva identificació.
A més de la detenció per l'ordre judicial pendent, l'individu va ser denunciat per tinença i consum de substàncies tòxiques il·legals. En l'escorcoll, els agents li van trobar una navalla, una bossa petita amb marihuana i una paperina de cocaïna.
Detenen un individu que consumia cocaïna a la plaça Didó de Terrassa
Societat
Tenia pendent una ordre judicial de detenció
ARA A PORTADA
-
Terra Protecció Civil envia un Es-Alert generalitzat al litoral i prelitoral per pluges torrencials Marc Orts i Cussó
-
Successos Dos guàrdies civils ferits en un tiroteig a Terrassa mentre perseguien uns lladres de camions Neus Climent / Agències
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
Publicat el
02 de maig de 2017 a
les 16:47
Actualitzat el
02 de maig de 2017 a les
16:52
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
