Els Mossos d'Esquadra han iniciat un dispositiu antigihadista a Terrassa sobre dos quarts de deu aquest dimecres al matí. Fonts policials han confirmat a La Torre que hi ha una operació en marxa al carrer de Colom de la ciutat. Segons apunten, es tractaria d'un dispositiu ordenat pel jutjat central número 3 de l'Audiència Nacional i hi hauria una jove de 19 anys detinguda. S'estaria investigant un delicte de captació i incitació d'incorporar-se a l'organització Estat Islàmic.
No és el primer cop que s'efectua una operació gihadista a Terrassa. Fa dos anys, el 2015, dos dispositius en menys d'un mes van permetre detenir una vintena de persones relacionades amb Estat Islàmic, i es van efectuar diversos registres a pisos dels barris de Ca n'Anglada i de Sant Llorenç, així com a l'avinguda de Barcelona i el passeig del Vint-i-dos de Juliol. Els detinguts planejaven, aleshores, diverses accions a Catalunya i també captaven combatents per enviar-los a Síria.
Detinguda una jove de 19 anys en una operació antigihadista a Terrassa
L'operatiu s'està duent a terme al carrer Colom i s'està investigant un delicte de captació i incitació a incorporar-se a Estat Islàmic
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’abril de 2017 a les 08:10