La Policia Municipal de Terrassa va rebre una trucada d’un conductor que alertava d’una furgoneta que conduïa a alta velocitat i de manera erràtica. L’avís va ser a les 18.51 del dilluns 26 de juliol, mentre el conductor veia davant seu el comportament perillós de la furgoneta per la carretera de Matadepera.
Una dotació de la Policia Municipal va traslladar-se al lloc dels fets i ràpidament va localitzar-la i veure que encara seguia conduint a una velocitat anormalment alta. Abans de parar el vehicle, els agents van ser testimonis d’una frenada brusca de la furgoneta abans d’arribar a un radar per, immediatament, tornar a accelerar per seguir per sobre del límit de velocitat establert.
Finalment, els agents van aconseguir detenir el conductor del vehicle a la cruïlla amb el carrer Ample, al barri de Sant Pere, per realitzar-li la prova d’alcoholèmia. Un cop finalitzada, el resultat va ser positiu amb 0,75 mg/l i es va procedir a una segona prova que també va ser positiva, aquest cop amb 0,68 mg/l. Amb aquestes xifres el conductor serà investigat per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit.
Detingut a Terrassa per triplicar la taxa d'alcohol permesa
Societat
El propietari del vehicle va donar 0,75 mg/l en la primera prova d’alcoholèmia i 0,68 mg/l en la segona
ARA A PORTADA
-
Política Terrassa invertirà prop de 10 milions d'euros per modernitzar els equipaments educatius Redacció
-
-
Política Terrassa constitueix les dues primeres comunitats energètiques per abastir 150 famílies Redacció
-
-
Successos Dues persones denunciades i 25 identificades a Terrassa en un dispositiu contra l'incivisme al barri de Sant Pere Nord Redacció
Publicat el
27 de juliol de 2021 a
les 17:47
Actualitzat el
27 de juliol de 2021 a les
17:55
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
